Izvedba online kampanje

About This Project

V drugem delu izobraževanja o uporabi digitalnih orodij za organizacijo in izvedbo spletnih kompanij za promocijo sposobnosti mladih z MD v okviru projekta »Digitalno okno v svet MD«, ki je potekal 4. aprila 2022, smo se strokovni sodelavci SDDH in Društva distrofikov Slovenije seznanili z osnovnimi funkcijami in razlogi za izvedbo klasičnih in spletnih kampanj, glavnimi vidiki kampanj in koraki pri oblikovanju in izvedbi. Na konkretnih primerih smo se seznanili z načini definiranja ciljev kampanje in izdelave komunikacijske strategije ter komunikacijskega načrta za doseganje zastavljenih ciljev kampanje, z načini definiranja ciljnih skupin, njihovega mapiranja in izbire primarnih in sekundarnih ciljnih skupin. V drugem delu izobraževanja smo se ukvarjali z definiranjem ključnih sporočil in kako jih prilagoditi posameznim ciljnim skupinam. Zadnji del izobraževanja pa je bil namenjen simulaciji spletne kampanje kot primer praktične uporabe novo pridobljenih znanj.

 

Tudi drugi dan izobraževanja sta izvedla komunikacijska trenerja Milan Koštro in Matej Radnić, iz agencije Panda Communications.

Date
Category
Digitalno okno v svet MD